«Η ΜΑΝΑ ΚΑΙ Ο ΠΑΤΕΡΑΣ ΕΙΝΑΙ ΑΞΙΕΣ ΑΝΑΝΤΙΚΑΤΑΣΤΑΤΕΣ»
Στην ομιλία του στην Βουλή των Ελλήνων ο Ευριπίδης Στυλιανίδης ,Βουλευτής της ΝΔ στον Ν. Ροδόπης μεταξύ άλλων αναφέρει :
• Στην περίπτωση του γάμου ομοφυλόφιλων ζευγαριών και της τεκνοθεσίας κατ’ αρχήν δεν μπορεί επουδενί να υπάρξει διαχωρισμός των δύο εννοιών, διότι η «τεκνοθεσία» αποτελεί εκ των πραγμάτων συνιστών στοιχείο της έννοιας του «γάμου». Ακόμα, λοιπόν, κι αν νομοτεχνικά για λόγους τακτικής διατυπώνονταν ο διαχωρισμός τους, θα ήταν θέμα χρόνου νομικά η Ευρωπαϊκή δικαιοσύνη να ταυτίσει τελικά τις δύο έννοιες, εφόσον ο γάμος ομοφυλόφιλων θεσμοθετηθεί.
• Το ίδιο θα μπορούσε κανείς να ισχυριστεί, με ότι κινδύνους αυτό εμπεριέχει για την αξία της γυναίκας και για την παρένθετη μητέρα. Ό,τι δεν δώσει ο νομοθέτης, αργά ή γρήγορα εφόσον χρησιμοποιείται ο νεολογισμός της «ισότητας του γάμου» ως νεότευκτο δικαίωμα, θα αναγκαστεί να το προσφέρει ως δυνατότητα ο Ευρωπαίος δικαστής.
• Επομένως στην περίπτωση του «γάμου ομόφυλων ζευγαριών» βιώνουμε τη σύγκρουση ενός ατομικού δικαιώματος με μια κοινωνική αξία, την οικογένεια, που προσδιόρισε και συνεχίζει να προσδιορίζει τον πυρήνα της ελληνικής πολιτιστικής, κοινωνικής και εθνικής ταυτότητας.
• Η Ελληνική νομοθεσία προέβλεψε το Σύμφωνο Συμβίωσης με σεβασμό στη διαφορετικότητα που θα μπορούσε συμπληρωμένο με τις αναγκαίες νομοθετικές διατάξεις να επιλύσει όλα τα νομικά και άλλα ζητήματα των ομόφυλων ζευγαριών εντάσσοντας τα με πληρότητα στην ελληνική κοινωνία.
• Η οικογένεια αποτελεί τον βασικό φορέα κοινωνικοποίησης του παιδιού, δημιουργώντας τα πρώτα βιωματικά πρότυπα. Άρα είναι αποκλειστικό δικαίωμα της κάθε χώρας, της κάθε κοινωνίας και του κάθε πολιτισμού να προσδιορίσει τη μορφή της οικογένειας που αποδέχεται με βάση τα αξιακά πρότυπα που προτάσσει.
• Η τεκνοθεσία είναι ατομικό δικαίωμα που προβλέπεται από το νόμο, αφού όμως εξεταστεί με αυστηρότητα από την πολιτεία το περιβάλλον στο οποίο θα κληθεί να ζήσει το παιδί. Σε κάθε περίπτωση σε όλα τα ανθρωποκεντρικά συστήματα του κόσμου στις τεκνοθεσίες αυτό που κυριαρχεί ως κριτήριο είναι το συμφέρον του παιδιού.
• Ένας από τους λόγους που τα πρότυπα αυτά που συντήρησαν την ανθρωπότητα επί χιλιετίες αμφισβητούνται κι αυτό εμφανίζεται ως δήθεν προοδευτισμός, οφείλεται στην απομάκρυνση των παιδιών από τους «πολυάσχολους» γονείς τους και στην μονομερή και ανεξέλεγκτη εξάρτηση τους από την τεχνολογία των μέσων κοινωνικής δικτύωσης που προπαγανδίζουν μια άλλη αντίληψη της ζωής σε ένα ψεύτικο ψηφιακό κόσμο, ο οποίος συχνά προτρέπει στη βία και στην κατάλυση των αξιών. Έτσι εξηγούν οι ειδικοί την νεανική και την οπαδική βία, το σχολικό bullying, τη νεανική εγκληματικότητα, τα έντονα ψυχολογικά προβλήματα.
• Η Ελληνική παραδοσιακή πυρηνική οικογένεια ήταν και παραμένει, παρά τις όποιες λίγες εξαιρέσεις, το ασφαλέστερο όχημα για να αναπτύξουν τα παιδιά την προσωπικότητα τους ομαλά, ξεκάθαρα, χωρίς τις ταυτοτικές συγχύσεις και τις ψυχολογικές συνέπειες που θα προκαλούσε ο γάμος και η τεκνοθεσία ενός ομόφυλου ζευγαριού.